Antwoorden op al je vragen – Veelgestelde vragen – FAQ

Retourneren/ruilen

  • Vraag: Als ik een bestelling plaats en de maat is niet goed of ik ben niet tevreden, kan ik de bestelling dan in zijn geheel of gedeeltelijk retourneren? (terugsturen) Antwoord:

    Bij Keepershandschoenen.nl kun je onbedrukte artikelen terugsturen!

    Voorwaarden voor het ruilen:

    – Het product moet onbedrukt zijn: (géén naamopdruk en/of rugnummer).
    – Het product moet ongebruikt (in nieuwstaat) verpakt zijn in indien redelijkerwijs mogelijk – originele verpakking

    LET OP: Mocht je door je aankoopbedrag in aanmerking voor gratis verzending en na je retourzending onder de grens komt, wordt het bedrag aan verzendkosten in mindering gebracht op het terug te boeken bedrag.

Bevestigingsmail

  • Vraag: Na mijn bestelling heb ik geen bevestiging per e-mail ontvangen, klopt dit? Antwoord:

    Nadat de bestelling is geplaatst wordt er direct automatisch een bevestiging per mail naar het opgegeven e-mail adres verzonden. Ontvang je deze niet, kijk dan in je spambox/ongewenste mail folder.

Levertijden

  • Vraag: Wanneer ontvang ik de producten als ik vandaag bestel? Antwoord:

    Achter de maat van het product staat de levertijd in werkdagen vermeld. Als het product WEL op voorraad is geld de stelregel dat de bestelling de volgende werkdag verstuurd wordt.

Uitverkocht

  • Vraag: Indien een artikel op uitverkocht staat komt het dan later nog terug in het assortiment? Antwoord:

    Wij hebben inzicht in de voorraad bij onze leveranciers, op het moment dat een product of een maat niet meer beschikbaar is informeren wij dit door het artikel op uitverkocht te zetten. Dit betekent dat het product niet meer te bestellen is. Komt het artikel alsnog op voorraad, dan zetten wij de beschikbare datum er bij.

Maatvoering

  • Vraag: Hoe weet ik welke maat ik moet kiezen? Antwoord:

    Doordat de merken hun handschoenen in verschillende fabrieken laten maken, zullen veel modellen ook verschillend ten opzichte van elkaar uitvallen. Maak gebruik van onze matentabellen, twijfel je na het volgen van deze adviezen? Schroom dan niet en neem contact met ons op, we helpen je graag.

Maatvermelding

  • Vraag: Als mijn maat niet bij het artikel vermeld staat, kan ik deze dan wel bestellen? Antwoord:

    Als de maat ontbreekt, gaat het om een uitloopartikel of een actie product. Deze maat is dan helaas niet te bestellen.

Naamopdruk

  • Vraag: Kan ik op elk product naamopdruk bestellen? Waar komt de naam te staan? Kan ik de handschoenen nog wassen? Antwoord:

    Vanwege onze ervaring met het personaliseren van keepershandschoenen en kleding kunnen we alle producten van je naam voorzien. Bij de keepershandschoenen wordt de naam op het polsbandje gedrukt of geborduurd, de techniek die we gebruiken garandeert een stevige opdruk die niet binnen afzienbare tijd loslaat of verkleurt. Volg onze gebruiksvoorschriftenkaar om de handschoenen op een goede manier schoon te houden. Voor meer informatie verwijzen we je naar de bedrukkingsservice. 

Afterpay

  • Vraag: Als ik kies voor het bestellen met als betaalmethode (digi)acceptgiro, veranderd dat de levertijd? Antwoord:

    Als je kiest voor de betaalmethode Afterpay wordt de bestelling als volgt afgehandeld:
    – Wij verwerken de bestelling en waar nodig de producten bij de leverancier bestellen
    – Standaard ontvang je 2 (werk)dagen na het plaatsen van de bestelling de (digitale) factuur/acceptgiro van Afterpay, je hebt standaard een 14 dagen betalingstermijn op deze factuur. Dit houdt in dat je effectief binnen 16 dagen na het plaatsen van je bestelling dient te betalen
    – Het kan zijn dat je bij het ontvangen van de factuur/acceptgiro de (of een gedeelte van je) bestelling nog niet hebt ontvangen. Deze wordt binnen de gestelde werkdagen bij je afgeleverd, dit is een onafhankelijk van elkaar opererend proces.

    Conclusie: Als je via acceptgiro wilt betalen, loopt je bestelling geen vertraging op!

Kwantumkorting

  • Vraag: Kan ik ook korting krijgen? Antwoord:

    Bij Keepershandschoenen.nl kun je via onze website standaard hogere korting krijgen, ook al bestel je slechts artikel. Doe hier je voordeel mee en bestel ze voordeliger. Wil je als team of als vereniging grotere aantallen afnemen, vraag dan vrijblijvend een offerte aan via [email protected]

Klachten

  • Vraag: Ik heb een klacht over een door mij aangeschaft product, waar kan ik dit melden? Antwoord:

    Wij vragen je vriendelijk een e-mail te sturen naar [email protected]. We nemen de klacht binnen 2 werkdagen in behandeling. Om je op een adequate manier te kunnen helpen vragen we je in de e-mail tenminste een foto van de klacht alsook het ordernummer te vermelden.